.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌های بندرامیرآباد جهت افزایش ظرفیت نگهداری کالا‌ها
معاون امور بندری و اقتصادی بندر امیرآباد از برنامه‌های این بندر جهت افزایش ظرفیت نگهداری کالا‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی موسی پور از برنامه‌های مدون بندر امیرآباد جهت افزایش ظرفیت نگهداری کالا‌ها در این بندر با توجه به اراضی وسیع پشتیبانی و سهم نخست میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شمالی کشور خبر داد و گفت:این بندر می‌بایست متناسب با مراودات اقتصادی خود، ظرفیت نگهداری کالا‌ها را افزایش دهد که بخشی از این فضا با کاهش میزان کالا‌های رسوبی در ماه‌های اخیر تأمین شده است.

او بر تسهیل بروکراسی اداری در خصوص واردات کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌ها در سامانه‌های موجود تأکید کرد.

موسی پور به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت بزرگ ایران و تحولات سیاسی منطقه و چالش‌های جدی ایجاد شده برای تجار و بازرگانان کشور اشاره و بر اهتمام دستگاه‌ها ذیربط جهت تسهیل بروکراسی اداری، کاهش دغدغه‌ها و مشکلات بازرگانان در واردات کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی و دسترسی آسان به سامانه‌های موجود در این حوزه تأکید کرد.

بندر امیرآباد در حال حاضر با دارا بودن ۷۲ هزار متر مربع انبار سرپوشیده، ۷۵ هزار تن ظرفیت نگهداری سوخت و روغن خوراکی و ۳۴۹ هزار تن سیلوی نگهداری غلات به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ ارائه خدمات در زمینه غلات، نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی در کشور شمرده می‌شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.